Elke medewerker van Bosbeekhof staat open voor jouw suggesties. Je kan dus bij iedereen terecht om iets te melden of verbeteringen voor te stellen. Je kan jouw opmerkingen ook kwijt in het register dat je terugvindt aan het onthaal. Laat dan ook je gegevens achter als je graag feedback wil over jouw suggestie.
Loopt er iets mis en wil je graag een klacht indienen? Dit kan bij elke medewerker. Je kan hiervoor ook terecht bij de teamcoach of bij de directeur van het woonzorgcentrum. Elke klacht wordt zorgvuldig behandeld en je krijgt altijd feedback over de klachtenbehandeling. Je kan deze personen uiteraard persoonlijk aanspreken in het woonzorgcentrum maar je kan hen ook bereiken via deze contactgegevens. Deze gegevens kan je ook gebruiken voor suggesties tot verbetering of andere opmerkingen. We gaan altijd aan de slag met feedback van bewoners en hun familie.
Wil je liever geen klacht indienen bij het woonzorgcentrum of ben je ontevreden over de klachtenbehandeling, dan kan je terecht bij de klachtenbehandelaar van Zorgbedrijf Rivierenland. Je kan haar bereiken via deze link.
Je kan ook een klacht in dienen bij de woonzorglijn van Zorg en Gezondheid, de toezichthoudende overheid. Na een klacht daar volgt er een onaangekondigde inspectie in het woonzorgcentrum. Zij zijn te bereiken via volgende gegevens:
https://www.zorg-en-gezondheid.be/een-vraag-of-klacht-voor-de-woonzorglijn - 02 553 75 00 - woonzorglijn@vlaanderen.be